Dig Deep & Astro Miner
Tee unelmistasi totta kaivospelien huikealla pakettitarjouksella! Dig Deep – Ota lapio käteen ja aloitetaan kaivaminen! Sukella maan alle ja etsi aarteita kuin tehtävällä oleva maamyyrä. Älä huoli – et jää jumiin, ellet unohda palkata työntekijöitä vahvistamaan kaivosempaattiasi. Astro Miner – Lennä uskomattomille planeetoille erilaisine maastoineen ja ala louhia arvokkaita mineraaleja myytäväksi tukikohdassasi. Luo käytäviä päästäksesi kristalleihin – tai räjäytä tiesi dynamiitilla. Palkkaa työntekijöitä ja rakenna automaattinen louhintakone nopeuttamaan prosessia! Kaiva kaikki mitä pystyt ja rakenna oma kaivosimperiumisi!