Destroy All Humans! - Clone Carnage
Kylvä tuhoa Clone Carnage -sisällössä! Tämän itsenäisen sisältöpaketin sisältö: 4 pelitilaa, 6 karttaa ja moninpeli jopa 4 pelaajan tuella. Tuplaa tuho jaetun ruudun kaksinpelitilassa. Hurjastele vapaasti Rampage-, Armageddon-, Race- ja Abduction-tiloissa!