Desperados III
Desperados III on säälimättömään Villiin länteen sijoittuva tarinavetoinen, armoton taktiikka- ja hiippailupeli. Tässä suositun Desperados: Wanted Dead or Alive -klassikkopelin kauan odotetussa esiosassa John Cooper yhdistää voimansa karkurimorsian Katen, hämärän palkkamurhaaja Doc McCoyn, isokokoisen turkismetsästäjä Hectorin ja New Orleansista kotoisin olevan salaperäisen Isabellen kanssa. Cooperin etsiessä lunastusta seikkailut vievät hänet ja matkakumppaninsa maaseutukyliin, soille, joen rannoille ja lopulta näyttävään yhteenottoon, joka vetää vertoja Villin lännen legendoille. Onnistuminen vaatii nokkeluutta. Hyvä suunnitelma voi ratkaista, jäätkö henkiin vai löydätkö itsesi aseen väärältä puolelta. Kulkurina, revolverisankarina ja synnynnäisenä johtajana Cooper pystyy tappamaan vaivihkaa veitsellä tai hoitelemaan useita vastustajia kerrallaan revolvereillaan. Väkivahva Hector kantaa jättimäistä karhunrautaa ja pystyy teurastamaan voimakkaammatkin viholliset luotettavalla kirveellään. Kylmäverinen ja järjestelmällinen palkkamurhaaja McCoy käyttää syöttejä, tainnutuskaasua, myrkkyruiskuja ja viritettyä pitkän kantaman pistoolia. Kate pystyy petkuttamaan lähes miestä kuin miestä oikealla asulla ja tappaa kätketyllä aseellaan huomiota herättämättä. Ja sitten on vielä salaperäinen nainen New Orleansista, Isabelle… Selvitä vaikeat haasteet omalla tyylilläsi yhdistelemällä joukkosi erikoistaitoja.