Demon Hunter: Ascendance
Olet Hector Cole, kauan sitten unohdetun järjestön jäsen ja vapaa Demon Hunter. Paranormaaleihin tutkimuksiin erikoistuneena taitosi ovat kysyttyjä niiden keskuudessa, joilla on tuonpuoleisia ongelmia. Yksi sellainen henkilö on Edmund Strange, Museum of Mysticism and Monstrosityn omistaja ja kuraattori. Tovi sitten museon vierailija katosi salaperäisissä olosuhteissa. Nyt kun kaikki rationaaliset tavat hänen löytämisekseen on käytetty, sinä olet kuraattorin viimeinen toivo, ennen kuin sana tästä katastrofista saavuttaa median. Tehtävänäsi on ratkaista mysteeri ja karkottaa kaikki paikkaa riivaavat kauhut, aaveet tai hirviöt. Olet päihittänyt pahuuden ennenkin, ja kuitenkin paikalle saavuttuasi sinusta tuntuu kuin joku... tai jokin tarkkailisi sinua.