Christmas Crimes Bundle
Valmistaudu lähtemään erikoispakettimme mukana taianomaiselle matkalle täynnä mysteerejä, seikkailua ja jouluiloa. Pistä pulmanratkaisutaitosi testiin tänä jouluna useilla eri aivopähkinöillä, minipeleillä ja piilotettujen esineiden haasteilla. Sukella lumoavien pulmien ja jännittävien tarinoiden maailmaan, joka herättää mielikuvituksesi ja pitää sinut viihdytettynä tuntien ajan.