Crimson Chrome Bundle
Kaksi kivenkovaa twin stick -räiskintää edullisesti! Neon Chrome on armoton ylhäältä kuvattu kyberpunk-räiskintä roguelike-mausteilla, kyberneettisillä lisäosilla, tuhoutuvilla ympäristöillä ja kiivailla pomotaisteluilla. Saatko pysäytettyä Overseerin? Crimsonland on areenaräiskintöjen kulttiklassikko, jossa valtavat satojen hirviöiden laumat täyttävät ruudun. Tyydyttävän tuhoisia aseita on tusinoittain ja huippupisteistä kilpailu online-pistetaulukoissa koukuttaa. Kuinka pitkälle selviät?