Crackdown 3: Wrecking Zone
Testaa taitojasi upouudella Wrecking Zonella, joka on räjähtävä 5v5-moninpelikisa, missä tuho on täydellinen aseesi ystäviäsi ja kilpailijoitasi vastaan.