Corpse Party
"Sachiko, pyydämme sinua…" Pieleen mennyt ystävyysrituaali lähettää lukiolaisenAyumi Shinozakin ystävineen vaihtoehtoiseen maailmaan ja täynnä tragedioita olevaan instituutioon, joka sijaitsi heidän koulunsa paikalla kauan aikaa sitten. Koululaisten kostonhimoisten henkien uhatessa heidän henkeään ja mielenterveyttään heidän ainoa toivonsa pelastumisesta, tai pakenemisesta, on selvittää karmivat salaisuudet heidän jumiin jääneiden esi-isiensä murhien takana. OMINAISUUDET Tunnelmalliset retrotyyliset grafiikat Upeat 16-bittityyliset grafiikat yhdessä karmean tarinan ja hermoja raastavan äänimaailman kanssa saavat mielikuvituksen lentämään. Jokaisella päätöksellä on merkitystä Tutki Heavenly Host Elementaryn kaikki paikat pelissä, joka on yhdistelmä point-and-click-seikkailua ja taistelutonta roolipeliä. Tee päätöksiä, jotka muuttavat tarinan suuntaa ja hahmojen kohtaloita huomattavasti. Enemmän sisältöä kuin koskaan aiemmin Tarinan alkuperäisten viiden pääluvun ja neljäntoista lisäluvun lisäksi pelissä on nyt kaksi uutta lisälukua, joissa paneudutaan suosikkihahmojen Ayuminja Yoshikin suhteeseen ja joissa esitellään Miku Shirayume ja Ryoka Iwami, kaksi hahmoa, joilla on oma mielenkiintoinen roolinsa Heavenly Host Elementaryn kammottavan legendan paljastamisessa. Uudenlaista kauhua Laita kuulokkeet korviisi ja uppoudu japanilaiseen äänimaisemaan. Binauraaliset 3D-äänentallennustekniikat takaavat karmivat äänitehosteet ja luovat surround-äänikokemuksen, joka saa sinut vilkaisemaan olkasi yli jokaisessa kulmassa.