Construction Simulator 2 US - Console Edition
Mobiilihitti Construction Simulator 2 on nyt saatavilla Xbox Onelle! Koe tähän asti kattavin mobiililaitteiden rakennussimulaattori konsolillesi optimoituna. Construction Simulator 2 US – Console Edition -pelissä voit rakentaa oman rakennusyhtiön ja ohjata 40 alkuperäistä, lisensoitua ajoneuvoa sellaisilta valmistajilta kuin Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper ja Kenworth. Kaiva sydämesi kyllyydestä Construction Simulator 2014:n suositussa jatko-osassa, käytä massiivisia nostureita, kuormaa rakennusmateriaaleja, kaada betonia ja päällystä Westside Plainsin teitä asfaltilla. Construction Simulator 2 US – Console Edition vie sinut Yhdysvaltoihin ja tarjoaa tienrakennusta ja lukuisia töitä ja niihin sopivia rakennusajoneuvoja. Laajenna uusille alueille, kasvata kalustoasi ja opi yli 60 mielenkiintoista ja haastavaa rakennustyötä. MOBIILIHITTI — NYT XBOX ONELLA Mobiilihitti Construction Simulator 2 on nyt saatavilla Xbox Onelle! Käytä langatonta Xbox-ohjainta, ansaitse saavutuksia ja tutki Westside Plainsia paremmin kuin koskaan Xbox Onelle optimoidun grafiikan ansiosta. LAAJA KALUSTO, JOSSA ON YLI 40 AJONEUVOA JA KONETTA Alkuperäisiä, lisensoituja ajoneuvoja ja koneita sellaisilta valmistajilta kuin Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell Equipment, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper ja Kenworth. Käytettävissäsi ovat CATin D8T-puskutraktori, 430F2-kaivinkone ja 745C-dumpperi, Palfingerin PK 27002 SH -kuormausnosturi, Liebherrin 81K-torninosturi ja LTM 1300 -mobiilinosturi, ATLAKSEN L310-pyöräkuormaaja ja Bell Equipmentin B45E-dumpperin sekä Kenworthin T880 ja paljon muuta. YLI 60 ERILAISTA RAKENNUSTYÖTÄ Tutki Westside Plainsia ja opi yli 60 mielenkiintoista ja haastavaa rakennustyötä, kuten murentuvien teiden korjaus, rautatiesillan uudelleenrakennus, puutarhatyöt, uusien asuinrakennusten ja teollisuushallien rakennus sekä tavaroiden ja koneiden kuljetus, kanavien korjaus ja muuta. OLE OMA RAKENNUSYHTIÖSI Kun olet luonut oman yhtiösi, voit alkaa tutkia Westside Plainsin uusia alueita vähän kerrassaan ja ottaa yhä suurempia ja tuottavampia rakennustöitä Construction Simulator 2 US – Console Edition -pelin avoimessa maailmassa. SISÄLTÄÄ TIENRAKENNUSTA JA -KORJAUSTA Ensimmäistä kertaa koskaan konsolilla voit rakentaa teitä ja korjata heikkokuntoisia teitä Construction Simulator 2 US – Console Edition -pelissä. Koe peli uudesta kulmasta Caterpillarin tarkoitukseen rakennetuilla koneilla ja nauti entistä monipuolisemmasta työpäivästä rakennustyömaalla.