Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle
Olet Grayson Hunt. Hätälaskeutuminen hylätylle lomanviettoplaneetalle pakottaa tekemään vaikean valinnan: henkiinjääminen tai kosto. Eliittitason Dead Echo -salamurhaajaryhmästä karkotettu Grayson janoaa kostoa enemmän kuin mitään muuta. Hänen miehistönsä on päätynyt Stygialle, jossa hän viimein saa tilaisuuden kohdata petollisen komentajan — tai hommata ryhmänsä pois planeetalta hengissä. Pelaa koko Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukemina, jonka vanhat ja uudet vuorosanat on äänitetty uudelleen Duken alkuperäisellä äänellä! Bulletstorm: Full Clip on äärimmäinen Bulletstorm-elämys. Se sisältää kaikki nykyiset Bulletstorm-lisäosat ja tuo tullessaan upouutta Full Clip -sisältöä!