"Boba Tea" Costume for Flammi
Akatemia-aiheinen asu Flammille. Lisää ”Boba Tea” -asun Flammille. Huomaa: – Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room. – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia Season Pass” -kausikorttia. Huomaa, että muutkin tuotteet sisältävät tämän sisällön. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia - 'Fantasy Academy' Costume Set”- ja ”Fantasy Academy' Costume Set for Yumia and Flammi” -pakettia. – Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.