Atelier Yumia - "Fantasy Academy" Costume Set
Tee tutkimusta uusissa akatemia-aiheisissa asuissa. Sarja akatemia-aiheisia asuja seuraaville hahmoille: Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina ja Lenja (yksi asu kullekin hahmolle, yhteensä seitsemän asua). Sisältö: – "High-Class Dream Style" Costume for Yumia – "Boba Tea" Costume for Flammi – "Newbie Maid" Costume for Isla – "Perfect Butler" Costume for Viktor – "Wolf of the Streets" Costume for Rutger – "Ultimate Teacher" Costume for Nina – "Twilight Memories" Costume for Lenja Huomaa: – Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room (asiaankuuluvien hahmojen on myös oltava mukana ryhmässäsi). – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia Season Pass”-kausikorttia. Huomaa, että tämä sisältö kuuluu tiettyihin muihinkin tuotteisiin ja että nämä tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Kun teet yksittäisiä ostoja, huomaathan, että Yumian ja Flammin asut myydään settinä – niitä ei myydä ei erikseen. – Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.