Atelier Yumia Season Pass
Nauti koko Atelier Yumia -kokemuksesta hankkimalla season pass! Kaikki maksullinen lisäsisältö parempaan hintaan kuin erikseen ostettuna. Kausikortin sisältö: 19 esinettä bonus mukaan lukien 1) Kausikortin ostobonus: Atelier Yumia - Additional Hair Color Set Viisi hiusvärin muutosta Yumialle, Flammille, Viktorille, Islalle, Rutgerille, Ninalle ja Lenjalle (Flammin tulen väri muuttuu). Joka hahmolle on viisi eri väriä. 2-8) Uniikki uimapukuasu ryhmän jokaiselle seitsemälle hahmolle 9-15) Uniikki akatemia-aiheinen costume ryhmän jokaiselle seitsemälle hahmolle 16) Recipe Expansion Pack ”The Art of Aladiss” 17) Ylimääräinen kartta 1 18) Ylimääräinen kartta 2 19) Gust Extra BGM Pack Huomaa: – Season passin ostobonus ja esineet 1–8 julkaistaan samaan aikaan kuin pääpeli. Esineiden 9–19 alustava julkaisuaika on lokakuun 2025 loppuun mennessä. – Jokaisen tuotteen nimi, sisältö ja julkaisupäivämäärä saattavat muuttua. Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta. – Asut ja hiusvärin muutokset tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room (asiaankuuluvien hahmojen on myös oltava mukana ryhmässäsi). – Kunkin tuotteen käyttöön liittyy muitakin vaatimuksia. –Huomaa, että tämä sisältö kuuluu tiettyihin muihinkin tuotteisiin. Sarjabonusta lukuun ottamatta nämä esineet tulevat myöhemmin myytäviksi myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Kun teet yksittäisiä ostoja, huomaathan, että tuotteiden 2–8 ja 9–15 sisältämät Yumian ja Flammin asut myydään vain osana settiä eikä niitä voi ostaa erikseen.