Bluey: videopeli
Leikkihetket Heelereiden poppoon kanssa muuttuivat juuri entistä suuremmiksi ja paremmiksi uusien hahmojen, minipelien, avattavien esineiden ja etsittävien keräilyesineiden myötä. Liity Blueyn, Bingon, äidin, isän, Muhvi-serkun ja Viiru-sedän seuraan vuorovaikutteisiin seikkailuihin tutuissa paikoissa. Valitse vain suosikkihahmosi, pue hänet hassuun asuun ja lähde tutkimaan. Voit juoksennella Heelereiden kotitalossa kuplahatussa, kuljeksia purolla pyyhe päähän kietaistuna hienon tädin tapaan ja etsiä hahmokohtaisia keräilyesineitä, kuten flamingoja ja mailoja. Eikä hauskuus lopu siihen! Voit ansaita asuja, leluja ja pokaaleja sekä muistoja tarrakirjaan suorittamalla hauskoja nouto- ja valmistustehtäviä papan, Riina-tädin ja mummin kanssa. Nauti leikkihetkistä uudella tapaa ja tutustu leijupallon, Läppä-Maxin jahdin ja "lattia on laavaa" ‑leikin uusiin sääntöihin. Ympäristön ja esineiden käsittelyä on helpotettu ja valikon käyttö pelien välillä siirryttäessä sujuu nopeasti, joten tämä peli ei ole vaikea vaan antaa nautinnollisen kokemuksen myös kaikilla pikkukätösillä pelaaville. Koe Blueyn iloinen maailma joko soolona tai yhteispelinä perheen ja ystävien kanssa!