Ball Blast: Gold Edition
Villien pomppivien kivien sade rysähtää alas – liiku nopeasti, ammu vielä nopeammin! Ominaisuudet: - 3 uutta karttaa: räjäytä tiesi avaruusasemalla, punaisella planeetalla ja joutomaalla! - Yhteispeli: Liity ystävän kanssa yhteen ja torjukaa putoavat kivet yhdessä! - Verkkopistetaulukot: Selviydy niin pitkään kuin pystyt ja hanki maailman paras tulos! - Voimakkaat tykit: Valitse perus-, haulikko-, bumerangi- ja sahanterätykeistä! - Tuhoavat voimat: Osta ja päivitä kykyjä tuhotaksesi kaiken! - Erikoistasot: Kukista eeppiset pomot ja suojaa silta tuholta! - 35 sirpaleita: Kerää lisää sirpaleita ja päivitä varusteitasi! - 8 tehostinta: Sisältää vahinko-, lataus-, tykki- ja kilpitehosteita tulivoiman kasvattamiseksi! - 2500 jalokiveä: Käytä ylimääräisiä jalokiviä arkkujen, uusien sirpaleiden ja lisätehosteiden hankintaan! - Uusintapelattavuus: Suorita satoja ainutlaatuisia tasoja ja haasteita! Jokaisella kivellä on numero - iske siihen niin monta kertaa ja pam! se jakautuu kahdeksi kiviksi, joissa on puolet numerosta ja kaksinkertainen nopeus, muuttaen kentän kaaokseksi! Pelaa yksin tai ystävän kanssa saadaksesi tuplasti tulivoimaa. Selätä satoja tasoja, selviydy loputtomista aalloista ja nouse maailman pistetaulukkoon! Kerää kolikoita ja avaa uusia tykkejä: laaja haulikko, palaava bumerangi ja pyörivät sahanterät, jotka viiltävät kivien läpi. Päivitä tehosteita kuten läpäisevä lasersäde, räjähtävät droonit ja valtavat iskuaallot pyyhkäistäksesi aallot hetkessä pois! Kivet eivät lakkaa pomppimasta - oletko valmis jatkamaan ammuntaa?