Astro Miner: Complete Edition
Lennä uskomattomille planeetoille, joilla on erilaisia maastoja, ja ala louhia arvokkaita mineraaleja myytäväksi tukikohdassasi. Kaiva käytäviä kristallikasojen luo tai räjäytä dynamiitilla reitti sinne, minne haluat. Palkkaa työntekijöitä ja rakenna automaattinen louhintakone nopeuttaaksesi työtä! Ajan myötä louhinta vaikeutuu haastavamman maaston takia. Kerää rahaa ostaaksesi päivityksiä louhintakoneeseesi, työntekijöihin, tyhjiöaseeseesi, hahmoosi ja reppuusi. Näin olet hyvin varustautunut ja saat mineraalit talteen paljon nopeammin! Ominaisuudet: - lennä 12 bonus‑kuutasolle, joilta saat suuria käteispalkintoja ja voit hankkia päivitykset aiemmin - tutki 12 bonus‑maanalaiskaivosta, joissa on runsaasti kultakolikoita tehosteisiin tai skineihin - avaa 4 uutta ajoneuvoa, joita voit käyttää - matkusta useille tuntemattomille ja mystisille planeetoille - louhi arvokkaita kiteitä erilaisista maastoista tyhjiöaseellasi - myy kerätyt kiteet tukikohdassa ansaitaksesi paljon rahaa - pelaa co‑op‑tilassa kahden pelaajan kesken ja jakakaa tehtävät - käytä rahasi kapasiteetin, voiman, nopeuden, työntekijöiden, louhintanopeuden ja automaattikoneen varaston päivityksiin - jos louhinta tökkii, käytä tehosteita tai räjäytä alue dynamiitilla - teleportaudu maanalaisiin tunneleihin löytääksesi kultakolikoita tai suorittaaksesi tehtäviä - vieraile kuussa ja katso, mitä palkintoja odottaa - käytä kolikot upeiden skinien ja hoverboard‑ajoneuvon avaamiseen - löydä eri planeetoilla eläneiden olentojen fossiileja - herätä olennot henkiin, anna niiden seurata sinua ja nauti lisäbonuksista Hyödynnä tehosteita, kuten suurempaa repun kapasiteettia, kristalleja vetävää magneettia tai jetpackia, joka lisää nopeutta ja sulattaa maastoa. Ne eivät ole ilmaisia—käy planeetan portaalin kautta maan alla etsimässä kultakolikoita. Kolikoilla voit hankkia skinejä, uusia tyhjiöaseita ja jopa ajoneuvoja! Kuka ei haluaisi surffata hoverboardilla vieraalla planeetalla? Jos et halua louhia yksin, kutsu ystävä mukaan co‑op‑tilaan. Valitkaa suosikkiskenenne, hypätkää hoverboardeille ja rikastukaa myymällä värikkäitä mineraaleja! Maaston kätköistä löytyvät fossiilit voi superteknologian avulla herättää henkiin—ne seuraavat sinua ja antavat bonuksia. Nyt matkaan! Pue avaruuspuku, tutki uusia planeettoja ja louhi arvokkaita kiteitä!