ASMR Slicing & Light-It Up
Valmistaudu hyvän mielen pelijuhlaan! Tämä aisteja kutkutteleva kaksikko yhdistää ASMR-leikkausten rapsakan ilon ja neonakrobatian sykettä nostattavan vauhdin, tarjoten loputtomasti puhdasta, koukuttavaa hupia. ASMR Slicing – Vapauta sisäinen viipalemestarisi! Valitse hullut terät (luottokortti, valomiekka, moottorisaha…), leikkaa värikkäitä kineettisestä hiekasta tehtyjä luomuksia, metsästä piilotettuja yllätyksiä ja haasta itsesi kinkkisissä pelimuodoissa. Jokainen viilto napsahtaa voisen pehmeällä äänellä, joka saa sinut leikkaamaan “vielä yhden” esineen. Light-It Up – Muutu pelottomaksi pieneksi tikku-ukoksi ja sytytä pimeys! Keinahda, hyppää ja tee voltteja 150 neonmuodossa, valaisten ne yksi kerrallaan samalla kun väistät piikkejä, pyöriviä tasoja ja räjähdyksiä. Kerää tähtiä, laukaise boostereita ja näytä jokaiselle tasolle kuka määrää. Yksinkertainen tyydytys voi olla hurjan koukuttavaa – valmis leikkaamaan ja loistamaan?