Ankora: Lost Days
Tutustu Ankoran villiin planeettaan yhden pelaajan selviytymisseikkailussa, jossa tutustutaan ja suunnitellaan käsitöitä. Tarina aikuistumisesta, ystävien hankkimisesta ja yhteydestä luontoon. Mûn on tähtienvälisen partioryhmän juniorivartija, joka on jäänyt tutkimattomalle Ankora-planeetalle avaruusaluksensa syöksyttyä sinne. Mûnin on valmistettava omat työkalunsa kerätäkseen tarvittavat resurssit seikkailua varten ja voitettava monia esteitä: jokia, järviä, vesiputouksia, vuoria... ja hirviöitä. Ankora on valtava paikka. Tutustu vapaasti tähän salaperäiseen planeettaan, joka on täynnä lupauksia ja vaaroja. Luo erilaisia työkaluja, rakenna rakenteita ja muotoile itsellesi uusi koti villissä luonnossa. Käytä vasaraa rakennelmien rakentamiseen, lapiota kaivamiseen ja maaston muokkaamiseen ja jousta puolustautumiseen!