Edge of Eternity
Sodi eeppisissä, vuoropohjaisissa taisteluissa Daryonin ja Selenen etsiessä parannuskeinoa kaiken peittävälle Corrosionille tässä toivon ja uhrausten suuressa tarinassa. Pääominaisuudet: Kiehtova tarina täynnä käänteitä ja sydäntä riipaisevia hetkiä. Upea fantasiamaailma tutkittavaksi. Eeppisiä taisteluita ainutlaatuisella ja strategisella vuoropohjaisella taistelujärjestelmällä. Karismaattisia ja unohtumattomia hahmoja. Iskevä soundtrack, josta vastaa mm. Yasunori Mitsuda (Chrono Trigger & Xenoblade Chronicles). Edistynyt nikkarointijärjestelmä. Pelottoman herttainen peto ystävystyttäväksi. Täysin englanniksi ja japaniksi puhuttu. Yli 50 pelituntia!