Hatup
Vedä mietintämyssy päähäsi ja ratkaise pulmatasojen kiperät ongelmat! Navigoi tiesi kiperien, muuttuvien pulmatasojen läpi pienenä, violettina humanoidina, jonka hattu vaikuttaa kenttiin! Hatup on tarkkuutta vaativa yksiruutuinen tasohyppely, jossa tavoitteena on välttää piikkejä ja muita ansoja ja samalla kerätä avaimia tasoja kontrolloimalla. Oletko tarpeeksi kekseliäs pakenemaan jokaiselta tasolta ja siirtymään seuraavaan haasteeseen?