Glyphs of Gitzan
Tutki salaperäisiä raunioita ja paljasta niiden salaisuudet hallitsemalla hehkuvat glyyfit! Glyphs of Gitzan on pulmaseikkailupesi, jossa on 50 ainutlaatuista ja hiljalleen vaikeutuvaa tasoa. Ratkaise tasoja nuorena tutkimusmatkailijana ylhäältä alaspäin etenevässä pikselitaidepelissä. Tehtäväsi on työntää kivipylväitä kaakelilattioiden poikki ja kohdistaa ne glyyfirivien kanssa. Kunkin pilarin hehkuvat symbolit osoittavat, mihin suuntaan sen valo säteilee. Pääset seuraavaan kammioon, jos onnistut sytyttämään kaikki glyyfit pylväiden avulla. Onnistutko paljastamaan kaikki Gitzanin salaisuudet?