Red Wings: Aces of the Sky
Red Wings: Aces of the Sky on dynaaminen toimintapeli, jossa pääset kokemaan upeita historiallisia taisteluita arcadetyyliin. Päihitä vastustajat, kehitä lentäjäntaitojasi ja tee itsestäsi todellinen taivaiden ässä. Näe Manfred von Richthofenin eli Punaisen paronin synty, nousu ja viimeiset hetket – hän saavutti ensimmäisessä maailmansodassa peräti 80 voittoa. Liity paronin tai hänen arkkivihollisensa lentueeseen. Valitse haluamasi yli kymmenestä historiallisesta ympärysvaltojen tai kolmiliiton sotalentokoneesta. Lennä moniin erilaisiin historiallisiin tapahtumiin ja mahtaviin sarjakuvamaisiin seikkailuihin. Kutsu kaveri mukaan pelaamaan ja lentämään kanssasi. Yhteistyöpelitila on täynnä korkeajännitystä!