Metaphor: ReFantazio
Metaphor: ReFantazio on fantasiaroolipeli, joka vie pelaajat jännittävälle seikkailulle maailmaan, missä kahdeksan heimoa kiistelee toistensa kanssa ja valtaistuin seisoo tyhjillään kuninkaan salamurhan jäljiltä. Kun kruunulle ei löydy perillistä, edesmenneen kuninkaan testamentti määrää, että kuningaskunnan seuraava monarkki valitaan kansanäänestyksellä. Täten käynnistyy taistelusi kruunusta... ja tulevaisuudesta. Peli sisältää eeppisen tarinan hurjilla vuoropohjaisilla taisteluilla voimakkaita vihollisia ja muita kruunua tavoittelevia kandidaatteja vastaan. Muokkaat ryhmääsi eri luokkien loputtomilla yhdistelmillä, sukellat syvimpiin luolastoihin ja kohtaat tämän maailman suurimman uhan, ihmiset. Persona 3:n, 4:n ja 5:n tekijöiltä saapuu Metaphor: ReFantazio. Se on ainutlaatuinen fantasiamaailma, missä päähenkilön on vaellettava keijukumppaninsa Gallican kanssa poistaakseen kirouksen kuningaskunnan kadonneelta prinssiltä. Hallitse kohtaloasi, kohtaa pelkosi ja herätä sydämessäsi uinuvat maagiset Achetype-voimat. Archetypen herättämällä avaat voiman kanavoida ja yhdistää ainutlaatuisten luokkien kykyjä. Vahvista siteitä ja kehitä ryhmää, niin kaadat voimakkaita vihollisia ja paljastat kuningaskunnan todellisen luonteen.