A Hat in Time
A Hat in Time on herttainen 3D-tasohyppely, jonka pienen sankaritytön kasaamilla hatuilla on siistejä voimia! Tutki vapaasti jättimäisiä maailmoja ja kerää tiimalaseja päästäksesi uusiin korkeuksiin!