Peggle 2 Magical Masters Edition
Koe Peggle 2 sen parhaassa muodossaan Magical Masters Editionin avulla! Kilpaile käyttäen kaikkea tähän saakka julkaistua lisäsisältöä – uusia Mastereita, asuja, tasoja, haasteita ja paljon muuta. Tässä versiossa on valtavasti arvokasta sisältöä (sekä sateenkaaria)! Peggle 2 on taianomainen peli, joka on täynnä poukkoilevia palloja, maagisia tappeja ja tiiliä, jotka on tehty puhtaasta tiivistetystä riemusta! Aseta onnesi ja taitosi koetukselle poistaessasi tappeja, murskatessasi tiiliä ja ajoittaessasi pallosi juuri oikein, jotta pääset EXTREME FEVER -tilaan! Löydä 7 taianomaista Peggle Master -mestaria ja käytä heidän mielettömiä voimiaan yli 140 tasossa ja testissä, jotta ylität odotukset roimasti ja teet täysin uskomattomia ennätyksiä! Kun olet hionut kykysi huippuunsa, pelaa muita pelaajia vastaan neljän pelaajan Peg party -tilassa tai yksittäistä vastustajaa vastaan Duel-tilassa.