#IDARB
Tässä nopeavauhtisiin 8-bittisiin urheiluklassikoihin nojautuvassa pelissä voit saada vastaasi mitä tahansa – viiksekkäistä poliiseista aamupaloihin! Tuhansien nettipelaajien hulluista ideoista rakennettu #IDARB on kaoottinen futuristisessa peliympäristössä pelattava 8 pelaajan eSport-tasohyppelypallopeli. Luo hahmoja, joukkueita, joukkueiden logoja, turnauksia ja jopa teemabiisejä. Kyseessä on täysin mukautettava pelikokemus, jota pelaajat voivat muuttaa lennossa Twitchin ja Twitterin kautta lähetettävillä "hashpommeilla". IDARB tukee jopa kahdeksaa yhtäaikaista paikallista pelaajaa ja jopa 4 vastaan 4 -verkkopelejä. Pelin muihin ominaisuuksiin kuuluu loistava yksinpelitarina, villit puoliaikakilpailut ja lukitut reseptit. Tämän crowdsourcing-projektina alkaneen pelin nimi on lyhenne sanoista "It Draws a Red Box" (IDARB). Tämä peli kehittyi tuhansien sosiaalisen median kautta tulleiden ehdotusten myötä nopeasti yhdestä punaisesta laatikosta nykyiseen hulluun muotoonsa, joka pitää sisällään sanoja outoja hashpommeja, eli salaisia Twitchin tai Twitterin kautta peliin lähetettäviä komentoja, jotka kääntävät kaiken päälaelleen reaaliajassa! Jos #IDARB ei tarjoa kaikkea mitä haluat, et varmaan muistanut ehdottaa sitä pelintekijöille, mutta pelin uskomattomien mukautustoimintojen ansiosta saatat kyllä pystyä tekemään sen itse!