RESIDENT EVIL 2
Alun perin vuonna 1998 julkaistu Resident Evil 2 on yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista peleistä. Nyt se palaa täysin uudistettuna seuraavan sukupolven konsoleille. Pelaa yksittäisiä kampanjoita, joissa voit olla joko Leon Kennedy tai Claire Redfield. Tutki uudessa kolmannen persoonan näkymässä zombeja kuhisevaa ja huikean näköistä Raccoon Cityä, joka on luotu uudelleen Capcomin omalla RE Enginellä. Uudet pulmat, tarinat ja alueet tarjoavat kauhistuttavia yllätyksiä niin uusille kuin kokeneillekin faneille!