Overcooked! 2
Overcooked palaa upouudella annoksella kaoottista ruoanlaittotoimintaa! Matkaa takaisin Sipulikuningaskuntaan ja kokoa kokkitiimisi klassisessa sohvayhteispelissä tai online-pelissä jopa neljän pelaajan kanssa. Pitäkää kiinni esiliinoistanne… on aika pelastaa maailma (taas!). Nyt otti ohraleipä. Pelastit maailman Ever Peckishiltä. Nyt uusi uhka on noussut ja on aika palata keittiöön ja häätää... ZOMBILEIVÄT! MONINPELIHULLUUTTA VERKOSSA JA PAIKALLISESTI – Yhteistyö on pelin suola, ja yhteistyötä (tai pelaamista toisianne vastaan) vaaditaan kaoottisen moninpelin korkeimpiin pisteisiin paikallisesti ja verkossa. VARSINAISET SYÖMINGIT – Matkaa upouudella maailmankartalla maitse, meritse ja ilmateitse. Aloita kokkaaminen uusilla teemoilla: sushi-ravintoloista taikakouluihin, kaivoksiin ja jopa muukalaisplaneettoihin. NÄLKÄ KASVAA SYÖDESSÄ! – Matkaa maita ja mantuja etsiessäsi uusia reseptejä, jotka sopivat kaikkien makuun, mukaan lukien sushi, kakut, burgerit ja pitsat. KUIN VIILIPYTTY! – Matkusta teleporttien läpi, liikkuvilla tasoilla ja säästä aikaa heittämällä ainesosia dynaamisten, muuttuvien keittiöiden halki. Osa keittiöistä jopa viskaa kokit uusiin paikkoihin.