ARCADE GAME SERIES: PAC-MAN
Ensimmäistä kertaa pelihalleissa vuonna 1980 ilmestynyt mestariteos PAC-MAN saapuu vihdoinkin Xbox Onelle! Liikuta PAC-MANia ylös, alas, vasemmalle ja oikealle syödäksesi kaikki Pac-Dotit ja väistele haamuja päästäksesi seuraavalle tasolle. Haukkaa voimapiste laittaaksesi haamut vuorostaan juoksemaan henkensä edestä ja kerää isot pisteet! Yksinkertaisten sääntöjen ja syvän pelimekaniikan ansiosta on helppo nähdä, miksi ihastuttava PAC-MAN valloitti maailman hetkessä! PAC-MAN voitti Guinnessin maailmanennätyksen vuonna 2005 olemalla maailman menestynein kolikkopeli. Tämä viimeisin versio sisältää pyyhkäisyviivarenderöinnin ja ääniasetukset sekä mahdollisuuden pelata 256-tason bugilla – täydellinen kaikille PAC-MAN-faneille! Koe mestariteos, joka valloitti maailman!