DRAGON BALL XENOVERSE
Viimeisimmässä Dragon Ball -pelissä pelaajat voivat muokata ja kehittää soturiaan 5:stä eri rodusta, valita hahmon sukupuolen ja käyttää yli 450 esinettä verkko- ja offline-seikkailuissa. Luo täydellinen avatari, opi uusia taitoja ja harjoittele Dragon Ball -lempihahmojesi valvovan silmän alla. Auta Trunksia päihittämään viholliset palauttaaksesi sarjan alkuperäisen tarinan. Liity 200+ pelaajan mukaan ympäri maailmaa Toki Toki City -keskuksessa ja taistele heidän puolellaan tai heitä vastaan, ja kilpaile online-turnauksissa!