Little Nightmares II Enhanced Edition - Windows
Sukella hämmentävään, ikimuistoiseen seikkailuun, jota on paranneltu lumoavalla 4K-grafiikalla ja rajoittamattomalla kuvan päivitystaajuudella. Enhanced Edition -version visuaalinen päivitys sisältää säteenseurannalla toteutetut heijastukset, parannetut volumetriset varjot ja uusia yksityiskohtia, kuten vuorovaikutteisia hiukkasia. Uusi, mukaansatempaava 5.1- ja 7.1-muotoinen kolmiulotteinen ympäristöäänisekoitus tekee Little Nightmares II:sta vieläkin immersiivisemmän. Palaa viehättävän kauhun maailmaan Little Nightmares II ‑jännitysseikkailupelissä. Olet Mono, nuori poika, jonka maailmaa kaukaisen maston huriseva lähetys vääristää. Mono saa oppaakseen Sixin, tytön keltaisessa sadetakissa, kun hän lähtee selvittämään signaalimaston synkät salaisuudet. Matkasta ei tule helppo: Mono ja Six kohtaavat joukon uusia uhkia tämän maailman kauheista asukeista. Uskallatko kohdata kokoelman uusia pieniä painajaisia?