SILENT HILL f
1960-luvun Japanissa Shimizu Hinakon syrjäinen Ebisugaokan kaupunki peittyy äkillisen sumun valtaan, ja hänen kotinsa muuttuu ahdistavaksi painajaiseksi. Kun kaupunki hiljenee ja sumu sakenee, Hinakon on suunnistettava Ebisugaokan kieroutuneilla poluilla, ratkaistava monimutkaisia arvoituksia ja kohdattava irvokkaita hirviöitä selviytyäkseen. Uppoudu Hinakon maailmaan, jonka on kuvittanut tunnettu tekijä Ryukishi07. Mukana on kiehtovaa musiikkia, muun muassa Akira Yamaokan kappaleita, ja kaunis visuaalinen ilme. Tämä on mukaansatempaava tarina epäilyksistä, katumuksesta ja väistämättömistä valinnoista. Syleileekö Hinako kauhun kätkemää kauneutta vai antautuuko hän edessä olevaan hulluuteen? Tutustu SILENT HILL -sarjan uuteen lukuun, jossa psykologinen kauhu yhdistyy unohtumattomaan japanilaiseen maisemaan. *Tämä peli sisältää sukupuoleen perustuvaa syrjintää, lasten hyväksikäyttöä, kiusaamista, huumeiden aiheuttamia hallusinaatioita, kidutusta ja graafista väkivaltaa. Tämä peli sijoittuu 1960-luvun Japaniin, ja se sisältää tuon ajan tapoihin ja kulttuuriin perustuvia kuvauksia. Nämä kuvaukset eivät heijasta kehittäjien tai muiden peliin osallistuvien henkilöiden mielipiteitä tai arvoja. Jos tunnet olosi epämukavaksi jossakin vaiheessa pelaamisen aikana, keskeytä pelaaminen tai puhu jollekin luotettavalle henkilölle.