SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE
MIND CONTROL DELETE on SUPERHOT-pelisarjan kolmas peli, joka paljastaa lisää SUPERHOTIN maailmasta ja tarjoaa lisää tarinaa ja lisää tuttua pelattavaa. Voit tanssia hidastettua kuolemanbalettia paljon pidempään kuin aiemmin. Aika kuluu vain kun sinä liikut. Vihollisia tulee joka suunnasta. Sinä hallitset kaikkea, kun ammut, isket ja räjäyttelet itsellesi reitin selväksi kymmenissä ja taas kymmenissä koko ajan vaikeutuvissa taistelutilanteissa. Mitä lähemmäs ydintä pääset, sitä voimakkaampi sinusta tulee. Keräät laajan valikoiman erilaisia taitoja ja aseita. Löydät arvokkaita tiedonjyväsiä – jotka antavat sinulle kaipaamaasi merkitystä. Ammut ja isket. Liikut eteenpäin. Ja toistat. Ja toistat. Ja toistat. Siitä tulee rituaali. Se alkaa taas merkitä jotakin. SUPERHOTIN ja SUPERHOT VR:n perustuksille rakennettu MIND CONTROL DELETE tarjoaa lisää SUPERHOTIN omaleimaista voimafantasiaa.