Visions of Mana
Mana-sarjan uusin peli Visions of Mana kertoo pyhästä miekasta ja manasta. Päähenkilö Val ja hänen lapsuudenystävänsä Hinna, joka on juuri valittu Tulen almiksi, lähtevät matkalle kohti Mana-puuta. Pelin eloisassa, laajassa ja osittain avoimessa maailmassa on söpöjä mutta hurjia hirviöitä, joita vastaan voi taistella elementaalivoimilla kiivaissa kolmiulotteisissa taisteluissa. Seikkailunsa varrella kaksikko tapaa uusia ystäviä ja heille selviää totuus maailmasta. ”Onko meidän hyväksyttävä kohtalomme?” Uusi Mana-tarina palaa klassikkofantasiasarjan juurille. ▸ Mana-sarjalle ominaiset värikkäät grafiikat Hahmot taivaltavat eloisassa henkien asuttamassa maailmassa. ▸ Maailman tutkiminen Tutki laajaa osittain avointa maailmaa, joka levittäytyy silmänkantamattomiin. Matkusta ympäristöissä nopeasti ja turvallisesti uusien pikul-kumppanien kanssa. ▸ Valjasta elementaalien voima Taistele vihollisia vastaan elementaalivoimilla varustetuilla aseilla. Vaihda pelityyliisi sopivien eri hahmoluokkien ja hahmojen välillä kolmiulotteisissa taisteluissa, joissa strategia on entistä tärkeämmässä roolissa. ▸ Huikea ja mukaansatempaava ääniraita Sarjan muihin peleihin lukuisia kappaleita säveltänyt lahjakas tiimi on luonu peliin 100 taustakappaletta. Kenttien interaktiivinen musiikki luo oikean tunnelman seikkailuun.