TRIALS of MANA
Trials of Mana on vuonna 1995 julkaistun Seiken Densetsu 3 -hittiklassikkoroolipelin 3D-uusioversio. Uskalias tarina kohtalon koettelemusten voittamisesta herää nyt henkiin uudella tavalla! Pidetyn seikkailun nykyaikaistettu versio sisältää uudistuksia grafiikkaan, ääninäytellyt hahmot, uusitun ääniraidan ja uuden episodin, joka avautuu pelattavaksi ensimmäisen läpipeluukerran jälkeen. Kykyjärjestelmän ja hahmon tasojärjestelmän uudistavan uuden hahmoluokan lisäksi pelissä on enemmän aktiivisia taisteluja. Päähahmon ja kumppanien valinta vaikuttavat tarinaan, jossa kohtalot kietoutuvat toisiinsa. Pystyvätkö nuoret seikkailijat käyttämään Manan mahtia ja pelastamaan maailman hävityksen partaalta? Kun pimeys peitti maan, Manan jumalatar veti esiin Mana-miekan lyödäkseen kahdeksan benevodonia, tuhon hirviötä. Hän sulki hirvitykset kahdeksaan Mana-kiveen ja pelasti maailman tuholta. Maailman jälleenrakentamisesta heikentynyt jumalatar muutti itsensä puuksi ja vaipui vuosien uneen. Pian pahuuden joukot ryhtyivät kuitenkin vapauttamaan benevodoneja saadakseen maailman valtaansa. Ne pyrkivät edistivät suunnitelmiaan ja horjuttamaan valtakuntia aloittamalla kammottavan sodan. Rauhan aika oli loppunut. Mana alkoi kadota maailmasta, ja Mana-puu alkoi kuihtua... PÄÄOMINAISUUDET Uudistettu 3D-grafiikka Trials of Mana on Mana-sarjan kolmannen pelin uusittu versio. Alun perin Japanissa Seiken Densetsu 3 -nimellä julkaistu peli on luotu kokonaan uudelleen 3D-grafiikalla. Valitse ryhmäsi Pelissä on kuusi hahmoa, joista voi valita suosikkipäähahmon ja kaksi kumppania. Päähahmoa ja kumppaneita vaihtamalla voi vaikuttaa tarinan kulkuun. Taistelut ja hahmojen kasvu Valitsetko valon vai pimeyden? Luo eri hahmotyyppejä hahmoluokan vaihtojärjestelmällä. Hahmojen kasvua ja mukautusta on uudistettu lisäämällä uusia kykymekaniikkoja ja neljäs hahmoluokka kullekin hahmolle. Luo haluamasi ryhmä ja nauti jännittävistä taisteluista monipuolisemmassa pelitoiminnassa. Musiikki Säveltäjä Kikuta Hiroki on ollut mukana valvomassa yli 60 kappaleen uudelleensovituksia. Pelin ääniraidan voi vaihtaa milloin vain alkuperäisen ja sovitetun ääniraidan välillä.