STAR OCEAN THE DIVINE FORCE
[Lennä ympäristössä vapaasti] STAR OCEAN THE DIVINE FORCE -pelissä hahmot voivat liikkua vapaasti joka suuntaan ja lentää taivaalla. [Liiku ja tutki vapaasti kolmessa ulottuvuudessa: kaikkea edessä avautuvaa voi tutkia!] Tähän mennessä laajimmassa ympäristössä voi lentää kolmessa ulottuvuudessa. Seikkailuissa ja taisteluissa on enemmän vapautta, halusitpa sitten lennellä ympäriinsä ja tutkia kallioseinämiä ja rakennusten kattoja kaupungissa tai syöksyä jyrkänteiltä salamana taistelun keskelle. [Sarjan vauhdikkain ja väkevin toiminta.] Lääniä riittää pelaamisen vaikka muille jakaa, ja myös pelin taistelut ovat kehittyneet. Hahmot voivat kukistaa suuria vihollisjoukkoja supernopeilla liikkeillä, erikoiskyvyillä, joilla hahmo katoaa hetkellisesti vihollisten silmien edestä, ja taidolla, jolla voi surmata kertalaakista. Peli tarjoaa taivaalla liihottelun ohella haastavan ja jännittävän taistelukokemuksen.