Praey for the Gods
Praey for the Gods on pomokiipeilyä sisältävä avoimen maailman seikkailupeli, jossa pelaat yksinäisenä sankarina, joka on lähetetty kuolevan jäätyneen maailman reunalle selvittämään loputtoman talven mysteeri. Kun saavut pelkät vaatteet selässäsi, sinun on selviydyttävä kohtaamistasi valtavista vaaroista. Palauttaaksesi tasapainon ja valloittaaksesi maan takaisin reunalta joudut kohtaamaan kysymyksiä, joihin edes Jumala ei tiedä vastausta. Skaala Massiiviset pedot ------------------------------- Voittaa mahdottomia mahdollisuuksia kiivetä huipulle ja voittaa massiiviset pedot, jotka ovat sidottuja tähän maahan. Kiipeily, liukuminen, uinti ------------------------------- Voit kiipeillä lähes kaiken päälle, mitä vain saat käsiisi, raunioista ja vuorista maata asuttaviin massiivisiin petoihin. Nouse vuorten huipuille ja liu'uta sitten avoimen maailman yllä päästäksesi aiemmin saavuttamattomiin paikkoihin. Ui jäisessä vedessä paljastaaksesi salaisuuksia ja aarteita sisältäviä piilotettuja paikkoja, mutta älä jää uimaan liian pitkäksi aikaa, sillä muuten uintisi voi jäädä viimeiseksi. Tutki, askartele ja selviydy. ------------------------------- Saavut jäätyneelle saarelle pelkät vaatteet selässäsi - selviytyminen on sinusta kiinni. Tee tulta, metsästä ruokaa ja etsi tarvitsemasi varusteet, jotta selviät ikuisesta talvesta. Luonto ei ole ainoa vaara, joten askartele aseita, kukista kätyreitä saadaksesi parempia varusteita ja uskaltaudu kauan sitten unohdettuihin luoliin löytämään niiden salaisuuksia. Näiden koettelemusten voittaminen valmistaa sinut mahdottomiin vastoinkäymisiin, jotka odottavat sinua. Tee polkusi ------------------------------- Praey for the Gods on epälineaarinen peli, jossa voit valita, ketä vastaan taistelet ja miten. Suuria petoja voi yrittää missä tahansa järjestyksessä, jolloin voit itse määrätä kurssin. Selvitä mysteeri ------------------------------- Miksi talvi ei lopu? Miksi kukaan ei ole palannut? Jäljelle jääneet salaperäiset maalaukset viittaavat tarinaan, jonka luultiin jo unohtuneen. Jotta voisit palauttaa tasapainon ja valloittaa maan takaisin, joudut kohtaamaan kysymyksiä, joihin edes jumalat eivät tiedä vastausta. Kauniisti jäinen maailma ------------------------------- Tutustu loputtoman talven maisemaan, jota kehystävät lumihuippuiset huiput ja ryömivä sumu. Edessäsi on muinaisen sivilisaation jäänteitä, mutta älä anna kunnioituksen muuttua huolimattomuudeksi - lumimyrsky voi yllättää milloin tahansa ja haudata sinut lumimyrskyyn. Onneksi voit jättää lumeen jalanjälkiä ja seurata jälkiäsi takaisin, jos eksyt.