Dust & Neon
Kuolema on vasta alkua Dust & Neon -pelissä, joka on tuhonjälkeiseen pahuuden täyttämään villiin länteen sijoittuva toiminnantäyteinen kahden sauvan roguelite-räiskintä. Pelaa salaperäisenä pyssysankarina, joka lähtee eeppiselle seikkailulle täynnä liipaisinnopeudella tapahtuvaa tarkkuusammuntaa, uhkaavien robottien armeijoita ja uskomattomia pomotaisteluita. Jos et onnistu ensimmäisellä kerralla, yritä uudestaan kymmenien avattavien kykyjen, tuhansien ainutlaatuisten aseiden ja peliä muuttavien suorituskykyparannusten avulla, jotka kaikki muuttavat sankarisi pysäyttämättömäksi voimaksi. Pieni varoitus: Dust & Neon ei ole helppo kokonaisuus. Mutta jos haluat kunnon haasteen, joka on suunniteltu testaamaan taitojasi, olet löytänyt pelisi. Räiski... Joka suuntaan Todella monipuolinen ja haastava kahden sauvan roguelite-räiskintäpeli, jossa on vaistonvarainen uudelleenlatauksen mekaniikka – työnnä jokainen ammus kammioon taistelun kuumuudessa. Luokkansa paras ohjaus mahdollistaa nopean ja tarkan ampumisen, ja dynaaminen tehostejärjestelmä saa sinut niittämään mekaanisia uhkia taukoamatta. Sukella, liu’u ja suojaudu saumattomasti automaattisesti, kun lataat ja suunnittelet seuraavaa siirtoasi. Kerää ja päivitä arsenaaliasi Valitse arsenaalisi lähes 2 000 täysin ainutlaatuisen revolverin, haulikon ja kiväärin avattavasta valikoimasta.1 600 ainutlaatuisen tonicin avulla voit tilapäisesti muuttaa tai parantaa pyssysankarisi kykyjä taistelukentällä. Avaa satoja saalislaatikoita, jotka ovat täynnä rahaa, aseita ja päivityksiä. Päivitä ampujaasi 24 ainutlaatuisella taidolla, jotka muuttavat pelin kulkua perusteellisesti. Kuolema on vain alku Toimintapainotteinen yli 15-tuntinen kampanja odottaa niitä, jotka uskaltavat ottaa haasteen vastaan! Kaiken keräävillä on monia, monia tunteja seikkailua käytettävissään. Tutki valtavaa, monipuolista maailmaa, jossa on neljä ainutlaatuista aluetta, ja ammuskele vaikuttavaa joukkoa robottivihollisia, joilla on ainutlaatuiset vahvuudet ja heikkoudet. Kerää palkkioita pahaenteisistä roistoista eeppisissä pomotaisteluissa.