City Transport Simulator: Tram
Ryhdy raitiovaununkuljettajaksi, hyppää siis ohjaamoon ja koe äärimmäinen ajokokemus raitiovaunulla! Valitse kolmen oikean raitiovaunun, ULF B1:n, R2.2b:n tai ULF A1:n joukosta ja lähde ajamaan Tramaun kaupungin kaduille! Kuljeta matkustajia aikataulussa pysyen ja luo omia raitiovaunureittejä rakentaaksesi täysin toimivan ja tehokkaan raitiovaunuverkoston. Ammattitila Ryhdy ammattitilassa koko raitiovaunuverkoston operatiiviseksi johtajaksi! Aloita vaatimattomista lähtökohdista ja rajallisista resursseista upouusi, täysin mukautettava raitiovaunuliikennöinti. Kun otat kyytiin ja jätät matkustajia ajoissa pois ja suoritat muita tehtäviä, ansaitset kokemuspisteitä, joilla voit nousta korkeammalle tasolle ja avata lisää toiminnallisia resursseja. Käytä näitä resursesseja laajentaaksesi raitiovaunureittejä, hanki enemmän kalustoa ja rakenna koko kaupungin kattava raitiovaunuverkosto. Sandbox-tila Heitä odotukset romukoppaan ja nauti pelkästä ajosta. Nauti realistisesta grafiikasta ja aidosta raitiovaunujen fysiikasta, päivällä tai yöllä. Luo raitiovaunulinjoja ilman rajoituksia ja kuljeta matkustajia, miten parhaaksi näet. Vie kalustosi matkalle ja aja aikatauluja noudattaen – koe täysin klassinen raitiovaunuajon kokemus. Tervetuloa Tramauhun Etelä-Saksan kaupunkien inspiroima Tramau on liikenneystävällinen kaupunki, jossa historiallinen viehätysvoima yhdistyy innovatiivisuuteen. Pidä hauskaa vilkkaan ja tehokkaan raitiovaunuverkoston luomisen hauskuudesta samalla, kun ihailet kaupungin horisonttia, jota koritavat maamerkit majesteetillisen upeasta katedraalista lähtien, joka on osoitus Tramaun rikkaasta kulttuuriperinnöstä.