Tunnelmallinen purjehdusseikkailu, jossa seurataan pojan ja hänen laivansa tunteellista matkaa uutta kotia etsimässä. Seilaa myrskyisillä vesillä, sukella tuntemattomiin syvyyksiin ja tutki unohdettuja raunioita kauniisti toteutetussa tulvivassa maailmassa. AIVAN UUSI SISARPELI FAR: Lone Sails ‑pelin lohdutonta maailmaa laajentavassa Changing Tidesissa siirrytään auringon paahtamilta pölyisiltä alangoilta valtamerten myrskyisän taivaan alle. FAR: Changing Tidesin maailman uudet ympäristöt, pulmat ja laivamekaniikat tarjoavat jännittävän kokemuksen ja entistä laajemman ja syvällisemmän haasteen niin rakastetun pelisarjan ystäville kuin uusillekin pelaajille. UUSI KOTI Voita elementit uutena päähenkilönä Toena, joka havaitsee herätessään olevansa yksin tulvan valtaamassa maailmassa. Hänen kotinsa on muuttunut vieraaksi ja ajoittain myös vihamieliseksi ympäristöksi. Sinun on ohjattava Toe seikkailuun etsimään uutta alkua kerran kukoistaneen yhteiskunnan raunioista. OTA LAIVA KOMENTOOSI Koe kapteeniuden riemut, kun komennat ainutlaatuista alusta. Lähdette yhdessä valloittamaan ulapoita ja hurjia myrskyjä sekä paljastamaan suolaisten syvyyksien saloja. Matkan aikana sinun on pidettävä laivasi kunnossa avaamalla siihen uusia osia, korjaamalla ilmeneviä vikoja ja etsimällä arvokasta polttoainetta ja hylkytavaraa syvyyksistä. Mitä pidemmälle matka etenee, sitä enemmän opit laivasi kiehtovan monimutkaisesta luonteesta. MEDITATIIVINEN KOKEMUS FAR: Changing Tidesin ympäristöpohjaiset vaarat ja selvitettävät pulmat tarjoavat vaaran hetkiä ja kiehtovia kokemuksia, jotka sulautuvat yksinäisessä pelimaailmassa lähes meditatiiviseksi pelikokemukseksi. Ota erikoislaatuinen laiva komentoosi, nosta masto, reivaa purjeet, pidä tulipesä liekeissä ja hoida muut merellä purjehtiessa vastaan tulevat tehtävät kotisi kohtalon suremisen ohessa. VALTAMEREN ÄÄNET Dynaaminen soundtrack reagoi pelaajan toimiin ja ympäristön tapahtumiin, mikä vahvistaa pelin avainhetkien tunnelmaa. Ennalta ohjatun äänimaailman sijasta musiikki vaihtelee sykettä nostattavista huippukohdista rauhallisiin pohdiskelutuokioihin pelaajan toiminnan perusteella.