Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen - A Kingdom Rebuilt is a medieval city-building strategy game. It features a complex economic system, requiring you to build production lines, trade efficiently and keep the balance between tax income and your Townies’ happiness. A huge variety of buildings and Townies will help you to achieve your goals. Build military barracks, employ doctors, firefighters, hunters, farmers, blacksmiths to overcome these obstacles and establish a stable community. Little Big Workshop Imagine a magical factory, appearing right in your living room. A carefully planned masterpiece, where diligent workers throw together anything customers want. Rubber ducks and dressers, drones and electric guitars, scooters and other wonderful goods can be created from many different materials and sold for hard cash – cash you invest right back into your factory to get more machines, more workers and grow your business. In Little Big Workshop you become a factory tycoon! Through the Darkest of Times Dark times mean fear and risks. The risk to be caught by patrolling National Socialists, looking for people who publicly stand against their point of view. The risk of being beaten up or even killed by the German military because we‘re opposing the regime. The risk of losing everything, including our loved ones. This is how we live. This is how we try to survive. Through the darkest of times.