Corner Kitchen Fast Food Simulator
Buy cooking equipment, prepare delicious meals, and serve hungry customers. Upgrade your setup, read customer reviews, and expand your business to become the top fast-food joint in the city. Hire a worker Runner – Carries food boxes, restocks supplies, and refills cooking stations. Chef Upgrade – Now refills stations when food boxes are available in his station. Cleaner – Keeps the restaurant spotless, no more garbage piles! Cashier – Takes orders, collects food, and serves customers. Restaurant Expansion Grow your restaurant, expand the cooking area, and even open a second floor for more customers! Add extra cash registers to handle the rush and keep customers happy. Decorate & Personalize Paint walls and floors to match your style. Add flowers, paintings, and custom signboards to make your restaurant stand out. Rename your restaurant and truly make it your own!