4-in-1 Adventure Bundle
Chicken Police - Paint it RED!: Chicken Police is a story-rich and dialogue-heavy game combining elements of visual novels and classic adventure games. The game has more than 30 characters to talk to, with some having to be seriously interrogated. Collect tons of clues, evidence, and susceptible personal information from the shady characters of Clawville to use ruthlessly against them! Neighbours back From Hell: Did you know the Germans have a word for laughing about other people's failures, called "Schadenfreude"? And this is what Neighbours back From Hell is all about: Making people laugh about the misfortune of others. In this HD Remaster of the beloved childhood gems Neighbours From Hell 1 and 2, you play the star of a cheeky TV Show who is constantly pranking his nasty neighbour in the most creative and hilarious ways. Do you want to replace a candle with a firework? What about replacing the shaving cream with the whipped cream? Go for it! Endling - Extinction is Forever: Experience a world ravaged by mankind through the eyes of the last fox on Earth in this eco-conscious adventure. Discover the destructive force of the human race, as it corrupts, pollutes, and exploits the most precious and valuable resources of the natural environment day by day. Explore various 3D side-scrolling areas and defend your tiny furballs. Feed them, watch them grow up, notice their unique personalities and fears, and, most importantly, help them survive. Through the Darkest of Times: Dark times mean fear and risks. The risk is to be caught by patrolling National Socialists, looking for people who publicly stand against their point of view. The risk of being beaten up or even killed by the German military because we‘re opposing the regime. The risk of losing everything, including our loved ones. This is how we live. This is how we try to survive. Through the darkest of times.