Let Me Sleep
In Let Me Sleep, you are a helping hand to a guy so tired that he can never get enough sleep. …Which is not surprising, considering that he’s trying to rest in a house full of horrors and monsters! Be a helpful force in his life and solve spooky puzzles (sometimes even nasty puzzles) for the sake of helping your friend sleep safe and sound, of course. There are secrets hidden behind and under every door, bed and crack in the floor. The further you go the spookier it gets!