Quantum Conundrum
When you arrive to visit your uncle, you notice something’s wrong. He’s not there to greet you and there was an explosion just as you arrived. Rescue your uncle using his newest invention, the Interdimensional Shift Device. Shift between five different dimensions in real time and work your way through his crazy complex mansion!