MyMaitê (Xbox Series)
Maitê is a very intelligent girl, but she lives over the moon. This is why her dad has to go there and bring her back to Earth in this 50 stages long incredible adventure. Jump over clouds, balloons, trampolines and into special portals in order to get to the ending of this pixel art made beautiful game.