Fruit Ninja Kinect 2
The blades are drawn. The Dojo is silent. The juicer is plugged in. Join an all-new cast of awesome Fruit Ninja characters in the sequel to one of the biggest Kinect games of all time! FNK2 features all the content of the original hit game, plus five brand new modes to experience - all taking advantage of the next-gen precision of the Xbox One. The whole family can explore the Blueberry Moon festival, taking part in colorful challenges from the new Fruit Ninja team - Katsuro, Mari, Han and Nobu. Each character hosts a unique game at the festival, where players can dodge speedy shurikens, hack through a forest of bamboo and become a stealth master – all while slicing fruit! Online leaderboards track the greatest players among your friends, and classic characters Sensei, Gutsu and Truffles will grant you awesome new upgrades as you continue your journey at the festival. The brand new multiplayer modes allow four players to jump in on the action with exclusive Battle and Party game types, featuring unique mini-games for intense competition! This is the most satisfying and accessible party game ever created for all ages, shapes and sizes! The Fruit Ninja phenomenon continues into the next generation, and the Dojo is ready. You are the ninja!