Shadow of the orient
After 200 years, the dark shadow has returned wreaking havoc across the orient. Only Xiaolang, a brave warrior who possesses the elemental power of fire, has the strength to take on the shadow clan, rescue the children of the orient and restore peace to the people of the east. But, the dark shadow is stronger than ever and Xiaolang has not had to fight for two centuries. Is he up to the task? Are you? Embark upon a perilous quest full of dangerous enemies, deadly traps and hidden secrets to hunt down the shadow and restore peace to the people of the orient in Shadow of the Orient.