Dreamland Solitaire Bundle
In this bundle you can find all three parts of the magical and exciting solitaire game Dreamland Solitaire! What awaits you in these three games? ♣ 680 fun and challenging levels with unique layouts ♣ Enchanting magical visual style ♣ Outstanding graphics and sound effects ♣ Various in-game mechanics that boosts classic solitaire gameplay ♣ Wilds, Jokers and powerups ♣ Plot. Yes, this games have a plot!