Chess Battle
Develop your thinking, tactics and visual memory with the most popular game on the planet. Strategize and lead your army to victory - improve your chess skills and unlock your inner grandmaster! Your skills will be thoroughly tested by others around the world in the online mode - pair up against players of similar skill, rack up coins, rank up, and win (or lose) big! Play chess offline with your friends face-to-face, learn chess tricks with a mound of chess puzzles, face foes in the online mode... or face one of the strongest chess engines, Stockfish! Fight for control in the middle, tread carefully, and always protect your King – only one side will survive the regicide, after all!